Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Uw bestelling

Wij streven naar een probleemloze en snelle levering. 

Je besteld bij Haarshop Benemonte via een beveiligde SSL verbinding.
Een SSL verbinding zorgt ervoor dat je gegevens bij ons veilig zijn en niet leesbaar voor derden.
 

Statusoverzicht bestelling:

Nieuwe bestelling
Je bestelling is nog niet verwerkt, deze is in afwachting van de betaling.
Betaling aan ons geschiedt via Mollie payementservice. 
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van Mollie een email met daarin de betaalgegevens.
Heb je de bestelling direct met Ideal betaald dan ontvang je van Mollie bericht of de betaling is gevalideerd.
LET OP: bij grotere iDEAL storingen is betalen niet mogelijk. 
Kies dan voor 'overboeking'  en betaal op een later tijdstip als online bankieren weer mogelijk is. 

Betaling ontvangen
Als het gehele bedrag is ontvangen, wordt de bestelling in behandeling genomen. 
Dit betekent dat meestal de bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden.
Bestellingen van vrijdagmiddag, zaterdag en zon- en feestdagen worden de eerstvolgende werkdag bij ons 
afgehaald door de pakketdienst en de daarop volgende werkdag uitgeleverd. 

Bestelling geannuleerd
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurt, kosteloos. 
Je ontvangt dan een email met de status 'De bestelling is door u geannuleerd'. 
Het eventueel betaalde bedrag wordt teruggestort.
Annuleer je de bestelling, nadat deze aan je is verzonden, wacht dan de levering af en zend het pakket aan ons retour. 
Retour kosten zijn voor eigen rekening.
Na het retour ontvangen van de goederen wordt de aankoopsom terug gestort. 
Bovenstaande geldt eveneens bij het retour zenden van een gedeelte van de bestelling. 

Verzonden
De bestelling is per Pakketdienst aan je verzonden, en wordt over het algemeen, de volgende (werk)dag afgeleverd.
De pakketdienst mailt aan het begin van de avond een track and tracé code door zodat je de levering kunt volgen.
LET OP: De pakketdienst biedt het pakketje 1x aan en laat bij geen gehoor een 'niet thuis' bericht achter. 
Op het 'niet thuis' bericht staat aangegeven welke actie je moet ondernemen voor een nieuwe levering en/of een alternatief bezorgadres.
Eventuele depots voor afhalen worden gemeld na inloggen bij de pakketdienst.

Zonder reactie van jou zijde wordt het pakketje na 5 dagen depot opslag aan ons geretourneerd.
Als wij hierna het pakketje opnieuw moeten verzenden zijn hier helaas kosten aan verbonden.

Wacht dus niet te lang met reageren en bij twijfel kun je per email contact met ons opnemen. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »